Το Marketing της Ελληνικής Μουσικής Βιομηχανίας στα τέλη των 90s
Η Ελληνική Μουσική Βιομηχανία στα τέλη των 90s ήταν σε μεγάλη ακμή ακολουθώντας τους ρυθμούς ανάπτυξης της εγχώριας και διεθνής μουσικής σκηνής. Το Ελληνικό ροκ εκείνη τη εποχή βρήκε τον δρόμο του μέσα απο την προώθηση του στα mainstream μονοπάτια των ΜΜΕ και των εκδοτικών οίκων. Αναζητώντας υλικό στο αρχείο μου απο εκείνη την εποχή, βρήκα ενα project από την συνεργασία μου με την LEGEND RECORDS και το συγκρότημα ΝΙΠΤΩ ΤΑΣ ΧΕΙΡΑΣ. Πρόκειται για μια συνοπτική παρουσίαση του μουσικού συγκροτήματος ως ΠΡΟΟΙΟΝ και την προσέγγιση του με όρους Marketing.
Αν και το υλικό είναι αρκετά παλιό θα μπορούσε να δείξει τα πλαίσια στα οποία λειτουργούσε η Ελληνική Μουσική Βιομηχανία αρκετά χρόνια πριν. Επίσης παρά την παλαιότητα και τις ατέλειες του υλικου, οφείλω να πω ότι η προσέγγιση του ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ ως ΠΡΟΟΙΟΝ παραμένει ίδια ως σήμερα. Το περιεχόμενο ενός Δελτίου Τύπου για τον Χ καλλιτεχνη ουσιαστικά είναι ένα φιλτράρισμα πληροφοριών οι οποίες προκύπτουν από Marketing προσεγγίσεις όπως η παρακάτω:
Kατεβάστε την παρουσίαση Marketing σε μορφή αρχείου τύπου PDF:
Επιμέλεια άρθρου
Υφαντής Βασίλειος