September 28, 2024

Skylight Webzine

Online since 2000

Making Waves Radio Conference στην Αθήνα


Δευτέρα 21 Μαρτίου 2011, Ξενοδοχείο Athenaeum Intercontinental

Σε ένα έντονα μεταβαλλόμενο οικονομικό και επιχειρηματικό περιβάλλον γεμάτο προκλήσεις αλλά και ευκαιρίες, το ραδιόφωνο αναζητά το ρόλο του στο media mix της μετά κρίσης περιόδου.

Η Boussias Communications και το Marketing Week διοργανώνουν για πρώτη φορά, συνέδριο για το ραδιόφωνο και τη βιομηχανία που άμεσα ή έμμεσα κινείται γύρω από αυτό.

Στο συνέδριο θα παρουσιαστούν και θα αναλυθούν οι σημαντικότερες τάσεις, ευκαιρίες και προκλήσεις που αντιμετωπίζει το μέσο αυτό, ιδιαίτερα εν μέσω ύφεσης, αλλά και εν μέσω ραγδαίας ανάπτυξης της τεχνολογίας.

Το Radio Conference θα δώσει την ευκαιρία σε σημαντικούς εκπροσώπους ραδιοφωνικών σταθμών να ανταλλάξουν απόψεις, τεχνογνωσία και προβληματισμούς με κορυφαίους εκπροσώπους της διαφημιστικής αγοράς, διαφημιζόμενους, διαφημιστικές εταιρείες, media specialist agencies, αλλά και προμηθευτές τους. Σε εποχές κρίσης όπως η σημερινή, η ανταλλαγή απόψεων και προτάσεων αξιοποίησης των ευκαιριών δεν είναι απλά θεμιτή, αλλά άκρως απαραίτητη διαδικασία στην προσπάθεια όλων να αντιπαρέλθουν τις συνέπειές της με επιτυχία. Το νέο μοντέλο του ραδιοφώνου, οι μετρήσεις, οι συνέργειες με τα άλλα κύρια μέσα, η εμπορική πολιτική και η νομοθεσία αποτελούν ορισμένα μόνο σημεία που θα αναλυθούν και θα συζητηθούν διεξοδικά.

Πιο συγκεκριμένα, το συνέδριο θα κληθεί να εξετάσει σειρά ζητημάτων όπως:

  • Το ραδιόφωνο στην ψηφιακή εποχή και η συνύπαρξή του με νέες μορφές, όπως το Web Radio, το Digital Radio κ.α.
  • Στρατηγικές ανάπτυξης των ραδιοφωνικών σταθμών.
  • Η σημασία των μετρήσεων στην διαμόρφωση της εμπορικής πολιτικής των διαφημιζόμενων, αλλά και οι ασφαλιστικές δικλείδες για την αξιοπιστία τους.
  • Η πορεία του θεματικού ραδιοφώνου. Ποια πλεονεκτήματα έχουν ραδιόφωνα αθλητικά, ειδησεογραφικά, μουσικά.
  • Βασικές αρχές και ζητούμενα στη δημιουργία ραδιοφωνικού προγράμματος.
  • Πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα ραδιοφώνων που είναι μέλη μεγάλων media group. Ποιες εναλλακτικές έχουν να αντιπαραβάλουν οι αυτόνομοι σταθμοί.
  • Ο ρόλος του θεσμικού πλαισίου λειτουργίας. Η νομοθεσία. Οι άδειες.
  • Μύθος ή πραγματικότητα ο κατακερματισμός των ραδιοφωνικών σταθμών;
  • Μπορεί να χτιστεί πιστότητα στο ραδιόφωνο; Με ποιες προϋποθέσεις;
  • Ραδιοφωνική διαφήμιση και δημιουργικότητα.

Το Radio Conference θα δώσει την ευκαιρία σε σημαντικούς εκπροσώπους ραδιοφωνικών σταθμών να ανταλλάξουν απόψεις, τεχνογνωσία και προβληματισμούς με κορυφαίους εκπροσώπους της διαφημιστικής αγοράς, διαφημιζόμενους, διαφημιστικές εταιρείες, media specialist agencies, αλλά και προμηθευτές τους.


Το συνέδριο θα εστιάσει στις παρακάτω 3 θεματικές ενότητες.

ΕΝΟΤΗΤΑ 1: Programming

Trends, θεματικό ραδιόφωνο, στρατηγικές ανάπτυξης στην εποχή του digital και web radio

Το πρόγραμμα ενός ραδιοφωνικού σταθμού είναι το προϊόν που ουσιαστικά αυτός «πουλάει» σε ακροατές και διαφημιζόμενους. Η ενότητα θα αναδείξει τις βασικές αρχές σχεδιασμού του, τις τάσεις που επικρατούν σήμερα διεθνώς, τις ευκαιρίες και τις παγίδες που εμφανίζονται κατά το σχεδιασμό του. Παράλληλα, θα διερευνήσει τα νέα δεδομένα που θέτουν στo σχεδιασμό προγράμματος το web και το digital radio. Τέλος, το θεματικό ραδιόφωνο και οι ευκαιρίες διαφοροποίησης που προσφέρει είναι ένα ακόμα ζήτημα που θα τεθεί επί τάπητος.

ΕΝΟΤΗΤΑ 2: The strategic perspective

Στρατηγικές ανάπτυξης ραδιοφωνικών σταθμών. Ευκαιρίες και προοπτικές. Το νέο μοντέλο ραδιοφώνου στην μετά κρίση εποχή και στην ψηφιακή εποχή.

Η ανάπτυξη των νέων τεχνολογιών, αλλά και η οικονομική ύφεση διαφοροποιούν τις στρατηγικές ανάπτυξης των ραδιοφωνικών σταθμών. Η ενότητα θα αναδείξει τις βέλτιστες στρατηγικές που σήμερα κερδίζουν έδαφος, τις ευκαιρίες και τις προοπτικές που δημιουργούν αυτές, αλλά και τους κινδύνους που υποκρύπτονται. Απώτερος στόχος είναι η καταγραφή και η ανάλυση των χαρακτηριστικών που θα έχει το μελλοντικό μοντέλο ραδιοφώνου.

ΕΝΟΤΗΤΑ 3: The Advertising Marketplace

Εκπρόσωποι ραδιοφωνικών σταθμών, διαφημιστές, ερευνητές και διαφημιζόμενοι μέσα από διεξοδικές συζητήσεις αναλύουν τη δυναμική του ραδιοφώνου ως διαφημιστικό μέσο, τις νέες ευκαιρίες που δημιουργεί γι’ αυτό η ψηφιακή εποχή, αλλά και η εποχή του internet. Ζητήματα όπως η δημιουργικότητα και η δημιουργία πιστότητας στο ραδιόφωνο τίθενται πλέον σε πρώτο πλάνο. Παράλληλα, αναζητούνται οι προϋποθέσεις περαιτέρω ισχυροποίησης του ραδιοφώνου ως μέρος του σύγχρονου media mix, μέσα και από την ανάπτυξη συνεργειών, πρακτική που σήμερα φαντάζει περισσότερο επιτακτική από ποτέ.

Διεθνείς ομιλητές

James Cridland – Ο James εκτός από radio futurologist και επαγγελματίας ομιλήτης σε διεθνή συνέδρια, είναι και ο Managing Director της εταιρείας Media UK.

Nik GoodmanΟ Nik ξεκίνησε την καριέρα του στο ραδιόφωνο δίπλα στο θρυλικό παραγωγό Pete Waterman στο Radio City στο Liverpool κατά τη διάρκεια της δεκαετίας του ’80.

Derrick WilkieO Derrick έχει περισσότερα από 20 χρόνια εμπειρία στο χώρο του ραδιοφώνου. Για 6 χρόνια ήταν στο μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου του Radio Advertising Bureau (RAB).

Πηγή: http://www.radioconference.gr/